MEDYA

TRT'den İnce'nin iddialarına ilişkin açıklama: Çalışanlarımızın can güvenliğinden endişe ediyoruz
TRT'den İnce'nin iddialarına ilişkin açıklama: Çalışanlarımızın can güvenliğinden endişe ediyoruz

"Çalışanlarımızın can güvenliğinden endişe ettiğimizi belirtmek durumundayız. Yaklaşan 24 Haziran seçimleri öncesi, bazı siyasiler TRT üzerinden başlattıkları polemiğe ısrarla devam etmektedir. TRT, miting meydanlarında seçim malzemesi haline getirilerek adeta hedef tahtasına konulmaktadır"

Ramazanda reklamlar "mercek" altında
Ramazanda reklamlar "mercek" altında

Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci, Reklam Kurulunun "aldatıcı ve yanıltıcı reklamlara" yönelik denetimlerinin ramazanda da etkin şekilde devam ettiğini belirterek, "Reklam Kurulunca yılın 5 aylık döneminde 164 dosyada firmalara 8,1 milyon lira idari para cezası uygulanmasına karar verildi." dedi.

Bengütürk Artık Kablo Tv'de
Bengütürk Artık Kablo Tv'de
Rekabet Kurulu 'Doğan Medya' kararını açıkladı
Rekabet Kurulu 'Doğan Medya' kararını açıkladı
İnternete RTÜK denetimi geliyor
İnternete RTÜK denetimi geliyor
Doğan Medya Grubu satıldı
Doğan Medya Grubu satıldı

Bünyesinde Kanal D, CNN Türk kanallarıyla Hürriyet, Fanatik gibi gazeteleri barındıran Doğan Medya Grubu’nun, Demirören Holding’e satılması konusunda anlaşmaya varıldı.

Doğan Medya Grubu’nun, Demirören Grubu’na satışında anlaşma sağlandı
Doğan Medya Grubu’nun, Demirören Grubu’na satışında anlaşma sağlandı

Doğan Medya Grubu’nun, Demirören Grubu’na satışında anlaşma sağlandığı öğrenildi.

RTÜK'ten Seda Sayan'ın sözlerine en ağır ceza
RTÜK'ten Seda Sayan'ın sözlerine en ağır ceza
'RTÜK'ün YouTube'u denetlemesi söz konusu değil'
'RTÜK'ün YouTube'u denetlemesi söz konusu değil'
208 şarkı neden yasak? TRT'den ilk açıklama...
208 şarkı neden yasak? TRT'den ilk açıklama...
Akit TV sunucusu Keser suçlamaları kabul etmedi
Akit TV sunucusu Keser suçlamaları kabul etmedi

Programında kullandığı ifadeler üzerine hakkında dava açılan sunucu Ahmet Keser, savcıya verdiği ifadede suçlamaları kabul etmedi

RTÜK'ten Akit TV'ye ceza
RTÜK'ten Akit TV'ye ceza

- Üst Kurul, "Gün Başlıyor" isimli programda sunucu Keser'in sarfettiği sözleri nedeniyle Akit TV'ye üç kez program durdurma ve yüzde 3 oranında para cezası uygulanmasına karar verdi

Akit TV sunucusu Keser'e dava
Akit TV sunucusu Keser'e dava
Skandal sözlerin ardından istifa etti
Skandal sözlerin ardından istifa etti
Altan kardeşler ve Nazlı Ilıcak'ın yargılandığı davada son savunmalar alınıyor
Altan kardeşler ve Nazlı Ilıcak'ın yargılandığı davada son savunmalar alınıyor
RTÜK'ün "Adnan Oktar" raporunda "istismar" vurgusu
RTÜK'ün "Adnan Oktar" raporunda "istismar" vurgusu

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu'nun (RTÜK) geçen hafta gerçekleştirilen toplantısında ele alınan rapor, Adnan Oktar'ın yayınlarındaki "kadın-din istismarı" gerçeğini de gözler önüne serdi.

CİMER'e 'Adnan Oktar' şikayeti sürüyor
CİMER'e 'Adnan Oktar' şikayeti sürüyor

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezine, Adnan Oktar'ın sahibi olduğu A9 televizyon kanalı yayınlarına ilişkin son bir yılda binlerce şikayet ulaştı.

RTÜK'ten Adnan Oktar'ın kanalına ceza
RTÜK'ten Adnan Oktar'ın kanalına ceza
Vatandaşlardan RTÜK ve Diyanet'e "Adnan Oktar" şikayeti
Vatandaşlardan RTÜK ve Diyanet'e "Adnan Oktar" şikayeti
TRT Spikeri Özür Diledi
TRT Spikeri Özür Diledi